Thursday, November 15, 2007

Picture Jalan2 @ Langkawi...

Ni la makhluk yang bergelar belangkas....ganas betul bentuk nya...Darah dia ni bernilai puluhan ribu...boleh ubat penyakit apa ntah, ada kat paper hari tuh....


Ni acara memberi makan ikan pari...teringat Steve 'Crocodile Hunter' Irwin mampus gara2 menatang ni lah...


Yang ni aku paling minat tengok....kapal2 layar mat saleh berlabuh sekitar perairan Langkawi...bila la aku boleh dapat sebijik menatang ni...boleh aku pegi Monaco..kih kih...


Bird watching...nak pegi tengok burung helang sambar makanan kat air...masa tu time time ujan...perghh...sejuk siut..


Ni lah makam lagenda Langkawi...Al-Fatihah.


Ni plak perigi Mahsuri...tourist guide kata kalau basuh muka sekali guna air perigi ni wajah jadi muda 5 tahun...sampai kat situ aku basuh muka 3 kali, so secara matematiknya muka aku jadi muda 15 tahun lah kan...keh keh keh...


Yang ni tempat proses minyak gamat...tourist guide tu kata kalau celup tangan dlm kuali tu pun takpe sebab minyak gamat ni tak panas langsung...ntah iya ntah tidak. Aku tengok dia pun tak berani celup tangan dia...

No comments: