Wednesday, March 5, 2008

Futsal! Futsal! Futsal!

Pic 1 : Kasut futsal aku yang mula2 skali....tak ingat la beli kat mana...kalau tak silap kat al-ikhsan KL...

Pic 2 : Kasut futsal aku yang kedua. Nike Tiempo Guri (Ronaldinho @ 10R). Beli kat Kuantan. Condition masih cantek...

Pic 3.

Pic 4.

Pic 5.
Pic 3, 4 & 5 : Kasut futsal aku yang paling baru. Nike Mercurial Vapor IV. Beli kat Al-Ikhsan Temerloh. Alaaa kasut ni yang macam C. Ronaldo pakai tuh...he he he...terasa (@ perasan) macam Ronaldo la aku lepas nih...he he..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku memang gila main futsal. Kalau tak main dalam seminggu tu kaki rasa macam tak berapa nak betul jer...So gambar2 kat atas adalah evolusi (betul ke perkataan aku guna ni?) kasut2 yang aku guna sepanjang aku berkecimpung dalam arena futsal nih...he he he...Errr nak bagitau sikit, aku cuma trust satu brand jer : NIKE...tak tau nape, bab2 kasut nih aku tak berapa minat pakai brand lain...bukan nak berlagak tapi yang paling penting bagi aku ialah kualiti dan ketahanan selain daripada kecantikan satu2 barangan itu. Tu pasal la aku minat kat NIKE ni, memang kena la ngan taste aku....layan....!

No comments: